Last news in Fakti

10 Май, 2024 12:17 2 484 6

Нови подробности: Bugatti преработва основно 16-цилиндровия двигател

  • bugatti-
  • w16-
  • v16-
  • двигател-
  • двг

Мощността на наследника на Chiron ще е над 1 800 коня, а цената - 3.6 млн евро

Нови подробности: Bugatti преработва основно 16-цилиндровия двигател - 1

Новият двигател, предназначен за наследника на Chiron, отново ще с вътрешно горене и с познатите ни 16 цилиндъра. Следващият хиперавтомобил на марката ще се появи през юни, като мощността му ще бъде подсилена от електромотори вместо от компресори. Сега се появиха и нови подробности за шестнадесетцилиндровото чудовище.

Главният изпълнителен директор на Bugatti-Rimac Мате Римац сподели някои предварителни подробности по време на срещата на върха за бъдещето на автомобила в Лондон. 36-годишният инженер и предприемач каза, че новият 16-цилиндров мотор изобщо няма да има турбокомпресор. Това е и най-съществената разлика от Chiron и Veyron. както знаем тези автомобили използват четири турбини.

Основателят и главен изпълнителен директор на Rimac Group, която притежава 55% от Bugatti Rimac, каза, че новият двигател ще бъде дълъг един метър, като това ще го направи по-дълъг от оригиналния W16. Последният ще напусне моделната гама, когато производството на роудстъра Mistral и пистовия Bolide приключи. Вече е потвърдено, че новият двигател ще бъде хибриден.

Германското списание Auto Motor und Sport твърди, че новият V16 има гигантски работен обем от 8.3 литра и е разработен съвместно с Cosworth. Развърта се до 9000 оборота в минута и работи съвместно с три електрически мотора. Така системната мощност на силовия тракт може да достигне 1 800 конски сили. Твърди се още, че само двигателят с вътрешно горене произвежда приблизително 1 000 к.с.

Два електрически мотора ще задвижват предните колела, а третият - задния мост. Последният е вграден в осемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител. С включен DCT дължината на двигателя и трансмисията е 78,7 инча или почти два метра. Ако се вярва на информацията на германските медии, инженерите на Bugatti са инсталирали 24.8kWh батерия, достатъчна за 60 километра електрически пробег.

AMS потвърждава, че наследникът на Bugatti Chiron ускорява до сто за около две секунди и до 200 за по-малко от пет. От 0 до 300 км/ч времето е по-малко от десет секунди, а упражнението 0-400 км/ч може да бъде изпълнено за по-малко от 25 секунди. Максималната скорост ще бъде електронно ограничена на 445 км/ч.

Предвижда се да бъдат произведени само 250 коли. Спомнете си, че Veyron беше ограничен до 450 бройки, докато Chiron се произвежда в количество от 500 копия. Въпреки че разкриването е следващия месец, доставките за клиенти очевидно няма да започнат до 2026 година. Цената ще бъде най-малко 3.6 милиона евро.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    9 4 Отговор
    Пак ще снаждат Голф-ови мотори,а богатите парвенюта ще се бият за да си ги купят и да ги натикат в холовете.
  • 2 Джо

    3 8 Отговор
    Вътрешно горене в града в пълен таак. Откакто минах от електричка на ДВГ в града ми се плаче. За извънградско в друго.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Гост

    2 0 Отговор
    Двигател W16 за кола е нищо друго освен и3вратен0. Трябва да махнат поне 1/3 от цилиндрите. Механичните загуби се равняват на мощността на един порядъчен ДВГ за семейно комби.
  • 6 Само електричка

    1 1 Отговор
    Мани ги тези кютюци. Музейни експонати на глупостта. Една добра електричка с по - големка батерия /двойна на настящите/, добро окачване и ергономично купе по ли се нрави. Само ако може без телевизор в средата на таблото между седалките а класика.